Aktoripohjainen pelimoottoriarkkitehtuuri
| Title: | Aktoripohjainen pelimoottoriarkkitehtuuri |
| Author(s): | Hietasaari, Antti |
| Contributor: | University of Helsinki, Faculty of Science, Department of Computer Science |
| Discipline: | Computer science |
| Language: | Finnish |
| Acceptance year: | 2016 |
| Abstract: |
Tutkielmassa arvioidaan aktoripohjaisten rinnakkaistamisratkaisujen soveltuvuutta pelimoottoreihin. Tutkielmassa esitellään ensin pelimoottoreiden ja aktoripohjaisen rinnakkaisuuden perusperiaatteet ja sitten aktoripohjainen Stage-pelimoottoritoteutus. Tutkielman lopuksi tutkitaan Stage-moottorin tehokkuutta ja helppokäyttöisyyttä verrattuna perinteisiä lukkopohjaisia rinnakkaistamisratkaisuja hyödyntävään pelimoottoriin.
|
Files in this item
| Files | Size | Format | View |
|---|---|---|---|
| GraduFinal.pdf | 1.137Mb |
This item appears in the following Collection(s)
-
Faculty of Science [4287]